Fent campanya 365 dies a l’any

eduketing

Dani Mauriz, director de l’Escola Montserrat

Avui hem tingut la sort i l’honor de poder tornar a participar com a conferenciants a Eduketing, el congrés de màrqueting educatiu més important que es fa a l’estat espanyol. La meva ponència portava un títol explícit i ben entenedor: “Ciclos formativos. En campaña permanente para llenar las aulas”.

Al sector formatiu sovint pequem de seccionar massa el calendari i ens oblidem de tenir una mirada oberta de 360 graus. Allò de les èpoques d’inscripció i de matrícula, tot i que continuen essent vigents, ha perdut la seva raó de ser. De la mateixa manera que el Black Friday o el Cyber Monday han desvirtuat l’essència de les rebaixes, la manera de funcionar de les noves generacions ha desvirtuat les campanyes de promoció encasellades en uns mesos concrets de la primavera.

A l’Escola Montserrat fem campanya per al període de matrícules? Sí, i tant. Llancem nova campanya creativa cada any i fem tot el possible per posicionar i difondre el nostre claim i el nostre missatge.

Però ens limitem a aquesta campanya? Definitivament, no! Qualsevol moment durant l’any podem tenir l’oportunitat de guanyar un nou alumne, per això és important treballar impactes i accions que es vagin repartint al llarg dels mesos. En el nostre cas, elaborar estudis d’inserció laboral, posar en marxa innovadors projectes a l’Escola, col·laborar en l’organització d’esdeveniments a nivell comarcal, o que els nostres alumnes protagonitzin tallers i activitats adreçades als infants del municipi, són valors que sumen i que posen el nom de l’Escola Montserrat en un lloc destacat durant tot l’any, més enllà de la campanya de captació que fem durant la primavera.

Idees creatives, un equip docent motivat i un alumnat capaç i amb actitud ens ajuden a fer realitat projectes i accions que fa uns anys hauríem pensat que eren impossibles. A l’Escola Montserrat bull una innovació pedagògica i metodològica que ens revoluciona a nosaltres i al nostre entorn.

I que tinguem l’oportunitat d’explicar-ho en un congrés de la talla d’Eduketing ens fa sentir orgullosos i satisfets de la feina que estem fent.